top of page
תקנון האתר ומדיניות משלוחים​

 

  • בכול שאלה ומידע נוסף ניתן לפנות בטלפון או בהודעת ווטסצאפ  למנהל החנות לפי רשימה מספרי טלפון באתר  (לחצו לקבלת מספר טלפון ) או  בטלפון או הודעת ווטסצאפ לשרות לקוחות (לחצו לחיוג)

  • הזמנתכם תשלח  לחנות הפנינג \ הפנינג טויס שבחרתם. מנהל החנות יחזור אליכם בהקדם לאישור הזמנתכם וביצוע חיוב בכרטיס האשראי. במידה וקיים חוסר במוצר מסוים, מנהל החנות יסייע לכם במציאת מוצר חליפי המתאים לצרכי וגיל מקבל המתנה. (

  • זמן אספקה: בתיאום עם מקבל ההזמנה בחנות הפנינג שבחרתם. בכוונת הרשת לבצע אספקה לבית הלקוח תוך יום עסקים אחד. ביעדים הרחוקים מעל 5 ק"מ-  2 ימי עסקים. בגלל אילוצי התקופה יתכנו שינויים במועד האספקה. לפני חיוב כרטיס האשראי, מקבל ההזמנה יעדכן אותכם במועד האספקה ויקבל את הסכמתכם.

  • איסוף עצמי:  הזמנתכם תהיה מוכנה במהלך יום העסקים להזמנות אשר התקבלו עד השעה 16:00, בחנות שבה התקבלה ההזמנה. יש להצטייד בתעודת זהות ובכרטיס האשראי שבו בוצע החיוב. ניתן לתאם קבלת המשלוח מחוץ לקניון \ מרכז מסחרי. איסוף עצמי כפוף להנחיות משרד הבריאות

  • משלוח לבית הלקוח: 

    • מינימום הזמנה: 150 ₪ 

    • עלות המשלוח

      • הזמנה עד 200 ₪ - עלות המשלוח 30 ₪.

      • הזמנה מעל 200 ₪ - ללא חיוב בגין המשלוח

      • הזמנת מוצרים בטווח מעל 5 ק"מ מהחנות אשר נבחרה לביצוע ההזמנה- עלות המשלוח יקבע במעמד ביצוע ההזמנה.

    • גודל המשלוח: גודל אריזת המשלוח לא יעלה על 40*80*60 ס"מ. במשלוח בנפח גדול יותר תקבע עלות המשלוח במעמד ביצוע ההזמנה

  • אזורי שילוח: הרשת אינה מתחייבת לבצע משלוחים במידה ויעד המשלוח למעלה מ- 10 ק"מ מהחנות. במידה ויעד המשלוח ממוקם ברדיוס העולה על 10 ק"מ מהחנות, נציג החנות יעדכן את הלקוח האם הרשת תבצע את המשלוח, כמו כן ואת עלות המשלוח ומועד האספקה

    • הרשת שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ביצוע המשלוח כתוצאה מבעיית לוגיסטיות. 

 

מדיניות החזרת מוצרים
  1. מדיניות זו חלה כאשר לא קיימת זכות ביטול על פי החוק

    1. המוצר יוחלף בחנויות הרשת עד 14 יום מתאריך הקנייה, כאשר הוא ארוז באריזתו המקורית ובצרוף חשבונית או פתק החלפה

    2. לא ניתן להחזיר מוצרים שנמכרו במבצע, מוצרי נייר, כרטיסי ברכה, מוצרי חזרה לבית הספר ומוצרי פורים.

    3. הלקוח יקבל עבור המוצר שהוחזר שובר זיכוי או אפשרות להחלפה במוצר אחר.

  2. זכות הצרכן לבטל את העסקה ולקבל את כספו בחזרה מכוח תקנות ביטול עסקה

    1. ניתן להחזיר מוצר הסגור באריזתו המקורית שלא נפתחה, שמחירו מעל 50 ₪, בתנאי שלא נפגם ולא נעשה בו שימוש והוצגה הוכחה לרכישתו ברשת. זכות זו נתונה למשך 14 יום מיום רכישת המוצר.

    2. ניתן להחזיר מוצר מסוג הנעלה וביגוד שמחירו עולה מעל 50 ₪, בתנאי שלא נפגם, לא בוצע בו שימוש, תווית המוצר לא הוסרה והוצגה הוכחה לרכישתו ברשת. זכות זו נתונה למשך יומיים מיום רכישת המוצר.

    3. ההחזר יבוצע באותו אופן בו בוצע התשלום., תוך 7 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה והחזרת המוצר לחנות.

    4. הצרכן יישא בדמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ הנמוך מביניהם אשר יקוזז מההחזר. אם העסקה בוצעה בכרטיס אשראי, תצורף עלות  עמלת הסליקה. 

    5. לא יינתן החזר כספי על מוצר שנרכש על ידי שובר \ כרטיס מתנה   

  3. עסקאות מכר מרחוק

    1. ביטול העסקה עקב פגם מוצר: במקרה של ביטול עסקה במכר מרחוק בשל מוצר פגום, לא יגבו דמי טיפול. כמו כן דמי המשלוח לבית העסק (או כול הוצאה אחרת) חלים על המוכר. במקרה בו הצרכן מבקש לבטל את העסקה מפני שהמוצר פגום או מפני שהמוצר שסופק שונה מזה שהוזמן (אי התאמה), הרשת לא תבקש תשלום בגין ביטול העסקה, הובלה, או החזרת המוצר. 

    2. ביטול עסקה שלא בעקבות מוצר פגום: במקרה בו הביטול נעשה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, על הצרכן לשלם דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. במידה העסקה בוצעה בכרטיס אשראי, תצורף עלות  עמלת הסליקה.

      1. הרשת לא תדרוש את עלות ההובלה לאספקת המוצר לצרכן (בהנחה שמחיר ההובלה כלול במחיר העסקה), אולם הצרכן צריך לדאוג להחזרת המוצר למוכר, ובתוך כך לשאת בהוצאות המשלוח.ביטול העסקה עקב אי קבלת טופס גלוי

    3. החוק מחייב את המוכר למסור לצרכן טופס גילוי (סעיף 14ג(ב) לחוק). המועד האחרון למסירת טופס הגילוי הוא מועד אספקת המוצר. טופס הגילוי הוא מסמך בו מרוכז כל המידע הרלוונטי לצרכן: שם העוסק, מספר הזהות שלו, כתובתו, סוג המוצר , המחיר ותנאי תשלום, 

      1. חשבונית הקניה תהווה את טופס הגילוי של הרשת.

bottom of page